piątek, 18 października 2013

4. Poszukiwania inspiracji.



Zdjęcia w kuchni jeszcze nie zrobiłam bo wydaje się tam być nadal zbyt łyso, cały czas myślę, co tam wcisnąć.  Ale jestem bliżej niż dalej - jednak praca i inne sprawy nieco mnie spowolniły ale dam radę i dociągnę to do końca to co zaczęłam.

Z dbania o siebie póki co zainwestowałam w paznokcie - co całkiem nieźle mi wyszło bo rosną dzielnie.  -> odsyłam tu Moja strona o paznokciach.
Poza tym skupiam się na tym żeby codziennie poświęcić psu nieco czasu na tresurę, banalne sprawy ale dzięki takim podstawowym poleceniom mam wrażenie, że w jakiś sposób się rozwija. 

O czym mowa poniżej: 

 



Poszukuję inspirujących blogów, ktokolwiek widział, ktokolwiek wie?
Inspiracje od kuchni po dekoracje, przez modę i wszystko inne.

3 komentarze:

  1. Bardzo fajny pies :) Fajnie jest popatrzeć gdy nasz zwierzak słucha i robi to o co go poprosimy ;)
    Pozdrawiam Paweł Zieliński

    www.twojwybortwojaprzyszlosc.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli szukasz ciekawych blogów to przejrzyj popularne katalogi blogowe. Np. ten: http://www.katalog-blogow.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O dziękuję! Lecę przekopywać a nóż... :)

      Usuń